Op naar een lente met drive!

Een pittige tijd achter de rug! Dat is wel het minst dat ik kan zeggen. Sinds ik eind vorig jaar te horen kreeg dat ik genomineerd was voor de Womed Award, werden mijn dagen nóg drukker dan anders, met veel lezingen, paneldebatten en interviews. In januari kwam het autosalon erbij, elk jaar opnieuw de drukste periode voor iedereen die in de automotive werkt. In februari openden we dan nog de Pop-Up My Way Store in Hasselt. En vorige week bereikte de aandacht rond de Womed Award zijn piek.

Buiten de grenzen

En nu? Wel, twee seconden op adem komen … en weer verder! Business as usual. En zo heb ik het eigenlijk wel graag. Ik hou ervan om dag na dag mijn team aan te sturen en ervoor te zorgen dat alle afdelingen optimaal op elkaar afgestemd zijn. Toch heeft het voorbije jaar zeker een impact gehad op mijn toekomstplannen als ondernemer. Meer dan ooit wil ik buiten de grenzen van mijn eigen onderneming kijken.

Lentekriebels

Als ondernemer ben je dag en nacht bezig met je eigen zaak. Je staat ’s morgens op met een volle agenda en gaat ’s avonds slapen met een lijstje to do’s voor de volgende dag. Nog enkele netwerkevents erbij en je week is helemaal gevuld. Maar sinds ik vorig jaar de Livia Award won en daarna genomineerd werd voor de Womed Award, is er voor mij een dimensie bijgekomen. Ik wil andere ondernemers blijven motiveren, inspireren en stimuleren. Zeker voor jonge en vrouwelijke ondernemers is dat broodnodig. Dat bleek vorige woensdag ook uit de speech van minister-president Kris Peeters op de uitreiking van de Womed Award. In de statistieken zien we stilaan beterschap, maar we hebben nog een hele weg af te leggen. Om in zijn beeldspraak te blijven: we mogen al voorzichtig genieten van het lentezonnetje, maar hoog zomer is het nog niet. In de weg daar naartoe zou ik de komende jaren heel graag een rol spelen.

Deel dit bericht:

Ook interessant:

Benieuwd wat Hilde Peerlings nog meer te bieden heeft?

Aanbod

Media

Blog

Aanpak