Coaching
Aan een coachingfase gaat bij voorkeur management consulting vooraf. Hierbij analyseer ik uw onderneming op het niveau van sales, organisatie & structuur, hr en finance. We bepalen samen de meest prioritaire pijnpunten en organiseren hierrond specifieke workshops. Uit deze consultingfase vloeit een uitgebreid plan van aanpak voort. Als businesscoach begeleid ik vervolgens de verschillende afdelingen binnen uw bedrijf. Ik stem hun werking op elkaar af, zodat uw medewerkers zo efficiënt en productief mogelijk werken. Het doel? Een geolied geheel creëren dat is afgestemd op uw klanten.
Een businesscoach als klankbord
Ik besef dat de weg naar succesvol ondernemen pieken en dalen kent. De businesscoaching van een gids die in uw schoenen heeft gestaan, maakt uw reis een stuk aangenamer. Ik fungeer als uw klankbord. Want een zaakvoerder of manager kan in zijn enthousiasme en drive zo nauw met zijn bedrijf betrokken zijn, dat hij het overzicht wat kwijtraakt. Een frisse blik van buitenaf doet dan wonderen. Ik bekijk uw uitdagingen vanuit een andere invalshoek en waak over het helikopterperspectief. Zo krijgt u het juiste advies en maakt u strategische keuzes voor uw bedrijf.
Vooruitziend coachen
Samen werpen we een blik op uw groeimogelijkheden, en op de toekomst van uw aanbod en uw sector. Ik vind het belangrijk om vooruitziend te zijn in mijn businesscoaching. Naast de belevingseconomie, kenniseconomie en deeleconomie gaat mijn aandacht ook naar de digitale economie (e-commerce, databeheer, e-marketing), afhankelijk van de aanpak die toepasbaar is voor uw sector en ondernemingstype. Zo kunnen we toekomstgericht en vernieuwd werken, met respect voor het DNA van uw bedrijf. Wat goed is, behouden we. Wat beter kan, veranderen we met zicht op de toekomst.
Wilt u ontdekken wat ik als businesscoach voor uw onderneming kan betekenen? Neem dan gerust contact op voor een kennismaking.